قدرتمندترین وبلاگ دانلود
.:: Your Adversing Here ::.
 

دانلود نرم افزار چندرسانه ای J. River Media Center 16.0.16

دانلود نرم افزار چندرسانه ای J. River Media Center 16.0.164

نوشته شده توسط بابك در تاریخ جمعه، 18 شهریور ماه 1390
 
دانلود نرم افزار چندرسانه ای J. River Media Center 16.0.164
گاهی به نرم افزارهایی برخورد می کنیم که گستره قابلیت های آنها به حدی است که می تواند کار بسیاری از نرم افزارهای دیگر را نیز انجام دهد و ما را از نصب نرم افزارهای اضافی و سنگین کردن ویندوز بی نیاز سازد.J.River Media Center نام نرم افزاری است که می تواند جایگزین بسیاری از نرم افزارهای باشد که تنها توانایی انجام یک کار را دارند. این نرم افزار امکان اجرای انواع فرمت های صوتی و تصویری را برای شما فراهم کرده است. پخش دیسک های صوتی و کپی آنها در هارد دیسک و همچنین پشتیبانی از فرمت های مختلف گرافیکی برای مشاهده تصاویر را می توان از جمله دیگر مشخصات این نرم افزار چندکاره دانست. برای پخش موسیقی امکانات بسیاری در نظر گرفته شده تا هرچه بیشتر از موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید. امکاناتی چون افکت های دوبعدی و سه بعدی را می توان از جمله مهمترین های این امکانات در نظر گرفت. امکان آپلود تصاویر در اینترنت و همچنین ذخیره فایل های صوتی در دیسک را می توان از جمله دیگر موارد قابل ذکر در مورد این نرم افزار دانست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

.: ادامه مطلب :.

دانلود نرم افزار 3D Video SAMedia3D Player v1.0.0.7

دانلود نرم افزار 3D Video SAMedia3D Player v1.0.0.7

نوشته شده توسط آرمین در تاریخ شنبه، 19 شهریور ماه 1390
دانلود نرم افزار 3D Video SAMedia3D Player v1.0.0.7
| دانلود رایگان نرم افزار مشاهده فیلم های 2 بعدی به صورت 3 بعدی در کامپیوتر |

در این پست وب سایت

میهن دانلود

نرم افزاری را با عنوان

3D Video SAMedia3D Player

برایتان آماده کرده ایم. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای نمایش فیلم های 3 بعدی می باشد که شما با استفاده از آن میتوانید فیلم های 3 بعدی را با کیفیت بسیار عالی و با بالاترین رزولیشن تصویر 1920x1080 در کامپیوتر خود تماشا کنید. قابلیت مهم این نرم افزار امکان نمایش فیلم های معمولی یا همان 2 بعدی به صورت 3 بعدی می باشد. در واقع فیلم های دو بعدی شما پس از اجرا در محیط این برنامه به شکل سه بعدی و خیلی واقعی تر نسبت به قبل نمایش داده می شوند. همچنین این نرم افزار دارای عینک های مختلفی به رنگ های قرمز/ فیروزه ای، سبز/بنفش، زرد/آبی و ... می باشد که میتوانید با انتخاب هر کدام از آنها فیلم را با ویژگی های عینک مورد نظرتان تماشا کنید. علاوه بر این پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی نظیر asf, avi, flv, m2ts, m4v, mp4,

mkv

, mov, mpg, mpeg, wmv, webm, vob و ... یکی دیگر از ویژگی های این برنامه به شمار میرود که میتوان به آن اشاره نمود.


جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

.: ادامه مطلب :.

دانلود نرم افزار پلیر CyberLink PowerDVD Ultra 11.0.1919.51 Lite

دانلود نرم افزار پلیر CyberLink PowerDVD Ultra 11.0.1919.51 Lite

نوشته شده توسط بابك در تاریخ دوشنبه، 23 خرداد ماه 1390
 
دانلود نرم افزار پلیر CyberLink PowerDVD 11.0.1719.51 Ultra
نرم افزارهای بسیاری برای تماشای DVD فیلم های با کیفیت بالا وجود دارد اما مطمئنأ یکی از معروف ترین و محبوب ترین نرم افزارهای موجود در این زمینه PowerDVD محصول کمپانی مشهور CyberLink است. این نرم افزار یکی از قدیمی ترین و بهترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه است. در آخرین ورژن این نرم افزار امکانات بسیار مناسبی به این نرم افزار افزوده شده که در ادامه به برخی از امکانات جدید و همچنین قابلیت های اصلی نرم افزار اشاره خواهیم داشت. این نرم افزار توانایی اجرای انواع فیلم های فیلم های با کیفیت HD ذخیره شده در DVD را داراست. همچنین فایل های ویدیویی ذخیره شده در سی دی و یا هارد دیسک خود را نیز می توانید با استفاده از این نرم افزار اجرا نمایید. می توانید برای فیلم خود زیرنویس دلخواهی را انتخاب نمایید و یا از دو زیرنویس با دو زبان متفاوت استفاده کنید.  پشتیبانی از HDMI 1.3 از جمله جدیدترین قابلیت هایی است که به این نرم افزار افزوده شده است. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مشاهده عکس با فرمت های مختلف اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

.: ادامه مطلب :.

دانلود نرم افزار KMPlayer v3.0.0.1442

دانلود نرم افزار KMPlayer v3.0.0.1442

نوشته شده توسط در تاریخ پنجشنبه، 20 آبان ماه 1389
دانلود نرم افزار KMPlayer v3.0.0.1442
| نرم افزار معروف پخش فیلم و موزیک در جهان با امکانات بسیار عالی |
داشتن یک پلیر پخش فیلم و موزیک با قابلیت پخش تمام فایل های مالتی مدیا و امکانات فراوان مورد نیاز هر کاربر در امپیوتر خود می باشد. امروز در سایت میهن دانلود ورژن جدیدی از یک نرم افزار پلیر بسیار پر طرفدار را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار جدید KMPlayer یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای پخش فیلم و موزیک در سراسر جهان به شمار میرود که می توان به جرات این پلیر جدید ساخت شرکت کره ای را رغیب نرم افزارهای قدیمی شرکت های آمریکایی همچون Winamp ، JetAudio و ... دانست. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید انواع فایل های مالتی مدیا اعم از فرمت های گوناگون ویدیویی و فرمت های مختلف صوتی را در کامپیوتر خود بخش و اجرا نمایید. داشتن محیط گرافیکی بسیار زیبا و امکانات و قابلیت های فراوان آنرا به پلیری منحصر به فرد تبدیل کرده است. توانایی پخش فیلم های با کیفیت DVD در مقایسه با حجم کم آن یکی دیگر از ویژگی های این پلیر در مقایسه با نرم افزارهای حجیمی همچون PowerDVD می باشد. شما در این برنامه به آسانی میتوانید فیلم های مورد نظرتان را همراه با زیر نویس و در اختیار داشتن تمامی امکانات پخش فیلم تماشا کنید. داشتن انواع تنظیمات مربوط به سایز و کیفیت تصویر فیلم ها و نیز داشتن تنظیمات مختلف مربوط به کیفیت صدا از قابلیت های دیگر این پلیر بسیار عالی به شمار میرود.

جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

.: ادامه مطلب :.

دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.1.2 Final

نوشته شده توسط آرمین در تاریخ یکشنبه، 12 تیر ماه 1390
دانلود نرم افزار کپي و رايت دي وي دي DVDFab Platinum v8.1.1.2 Final
در اين پست وب سايت ميهن دانلود نرم افزاري را با عنوان DVDFab برايتان آماده کرده ايم. اين نرم افزار يکي از قديمي ترين نرم افزارهاي انجام کارهاي مختلف بر روي ديسک DVD است که از امکانات بسيار زيادي برخوردار مي باشد. کپي کامل فيلم دي وي دي يکي از مهمترين قابليت هاي اين برنامه است که ميتوانيد از ان براي نگه داري فيلم هاي دي وي دي خود در هارد کامپيوتر استفاده کنيد. همچنين رايت فيلم ها بر روي DVD يکي ديگر از امکانات مهم اين نرم افزار به شمار ميرود. اين دو قابليت مهم نرم افزار خود به قسمت هاي مختلفي تقسيم بندي مي شود که ميتوان به قابليت هاي کپي DVD به DVD، تبديل DVD-9 به DVD-5، شکستن قفل و کپي فيلم هاي دي وي دي قفل دار، ريپ و کاهش حجم فيلم هاي DVD بدون افت کيفيت، تبديل دي وي دي به فرمت هاي قابل پخش در موبايل و ... اشاره نمود. همچنين اين برنامه قادر ايت تا تمام کارهاي ذکر شده را بر روي ديسک هاي Blu-ray نيز انجام دهد.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادمه مطلب مراجعه فرماييد ...

.: ادامه مطلب :.

صفحه قبل 1 صفحه بعد


secret70

حسن

secret70

http://secret70.loxblog.com

قدرتمندترین وبلاگ دانلود

دانلود نرم افزار چندرسانه ای J. River Media Center 16.0.16

قدرتمندترین وبلاگ دانلود

به وبلاگ من خوش آمدید

قدرتمندترین وبلاگ دانلود